niedziela, 29 czerwca 2014

plany wakacyjne

Hej!
Ostatnio wszyscy robią takie posty. Ja długo się nad tym zastanawiałam czy robić takiego, ponieważ nie lubię sobie czegoś zarzucać, a potem mieć wyrzuty sumienia że nie zrobiłam to co chciałam...ale nie przedłużam!
w te  wakacje jedyne co wiem na 100% to będzie wyjazd z rodzicami i sistrami do Bułgarii pod koniec lipca (24.07). I już się nie mogę doczekać, ponieważ będziemy mieszkać tylko 50m od plaży, a mam mnóstwo pomysłów na zdjęcia na plaży.
kolejną rzeczą, którą planuję w te wakacje to na pewno duża ilość ognisk. Bo nie ma to jak ogniska do późnej nocy (a może i rana) z przyjaciółmi
jak już tak mówimy o przyjaciołach to spotkania z nimi w dużych ilościach. W te wakacje planuję spotkać się z kilkoma koleżankami z podstawówki żeby trochę odnowić znajomości:).
namioty! To również jest moim marzeniem żeby spędzić chociaż jedną noc pod namiotem z przyjaciółkami (a jak nie z nimi to z siostrami i kuzynką)
wyjazdy do Rzeszowa. Planuję sobie w głowie żeby wybrać się do Rzeszowa pociągiem. Nie koniecznie na zakupy, ale tak żeby przejechać się pociągiem i trochę połazić. Przynajmniej raz z przyjaciółkami i raz z siostrami. 
zdjęcia! zdjęcia! zdjęcia! Coś czuję, że w te wakacje mój Canon będzie miał mało odpoczynku. Najpierw w Bułgarii narobię masę zdjęć i planujemy jeszcze z siostrą jakąś sesję taneczną:).
no i oczywiście to czego najbardziej brakuje mi w roku szkolnym- to wycieczki rowerowe! Uwielbiam jeździć na rowerze. Nie ważne czy daleko czy blisko ważne, że na rowerze.
no i tak na koniec- ogólnie. Planuję również rozwijać bloga, dlatego bardzo zależy mi abyście rozwiązali ANKIETĘ. I to już chyba tyle z moich planów. Wiadomo, że to są moje takie wakacyjne "cele", ale spontan też jest fajny!^^ 
Chorwacja 2013r.
A jakie są wasze plany?

14 komentarzy:

  1. Masz pomysłowe plany :) Ja niestety jeszcze nie ułożyłam sobie planów na tegoroczne wakacje
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Też planuję wyjazd do Rzeszowa do siostry na kilka dni :)
    Udanych wakacji życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę Ci tego aby wszystkie twoje plany wypaliły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze wyjazdu do Bulgarii :) tez kiedys tam bylam :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne plany:)
    Ja jadę do Polski odwiedzić rodzine:)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też planuję jakąś dłuższą wyprawę pociągiem, może nad Morze ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś takich planów nie mam.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. miłego wypoczynku w Bułgarii! ja planów zbytnich nie mam, ale głównie są to: fotografia i czytanie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę, jak dawno nie nocowałam w namiocie, dopiero teraz sobie to uświadomiłam, a przecież za każdym razem to świetna przygoda, nawet jak nocuje się na podwórku :D Zapraszam na nowy, weselny post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe masz plany na te wakacje;)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. namioty zdecydowanie nie dla mnie :D ja to bym chciała coś pozwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie ostatnio duzo osob dodaje takie posty:).Oj ja tez bardzo tęskniłam za rowerem :).Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze chcialam jechac do chorwacji , podobno piekne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)