piątek, 27 czerwca 2014

wakacje!

Cześć!
I mamy w końcu 27 czerwca po południu:). Ale tak naprawdę nie jestem jakoś bardzo podekscytowana tym faktem, ponieważ w ogóle nie czuję tych wakacji.
Gdy już w szkole wszystko się skończyło to poszłam z koleżankami na pizzę i lody. Trochę posiedziałyśmy na mieście i każda poszła w swoją stronę. Gdy szłam na przystanek z koleżanką właśnie o tym rozmawiałyśmy, że nie czujemy tych wakacji a jak je już poczujemy to będzie za późno, bo się skończą. 
Tak czy inaczej cieszę się z faktu, że przez dwa miesiące będę mogła sobie odpoczywać:). 
Jutro (lub po jutrze) pojawi się notka z moimi wakacyjnymi planami. 
A tym czasem was żegnam i uciekam sobie pograć w sims'y (lub poleżeć na słoneczku), a was zapraszam do dalszego wypełniania ANKIETY, ponieważ w wakacje planuję coś tu zmienić, a wasze odpowiedzi bardzo mi w tym pomogą;). 

Udanego dnia!

20 komentarzy:

  1. zrobi się upał to poczujesz wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tak wreszcie wakacje, nie wierze ;o

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy.
    Ankietę wypełnię za moment :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też za bardzo nie czuję wakacji.Za szybko ten czas zleciał :)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne masz wlosy! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zakończenie miałam wczoraj (26.06), ale wcale mi nie ulżyło. rozstałam się z klasą i nawet dzisiaj rano ryczałam jak bóbr :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo odczuwam wakacje! to chyba moje najbardziej wyczekiwane wakacje w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy :) Widać, że o nie dbasz. Zapraszam na nowy post ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również tak mam, że nie czuję tych wakacji i zdarza mi się to po raz pierwszy! Może w poniedziałek obudzę się i ze świadomością, że nie trzeba iść do szkoły, zacznę wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. też nie czuję tych wakacji, ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. udanych wakacji!



    +z chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz śliczne włosy :)
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale włosy :O
    W końcu wakacje !

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne włosy ! udanych wakacji :)

    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz piękne włosy! ;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. NIE NO.. dla mnie idealnie <3
    masz najpiękniejsze włosy świata!

    zajrzysz?
    co powiesz na wspólną obserwacje?
    http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)