niedziela, 31 sierpnia 2014

InstagramMix- sierpień

W sierpniu wyjątkowo dużo zdjęć mi się uzbierało na telefonie. Dlatego dzisiejszy mix będzie mieszanką zdjęć, z instagrama i z telefonu. Dodam, że pojawią się także zdjęcia jeszcze z Bułgarii:).
|łapiemy wi-fi w toalecie z stacji| Toffix'y- najlepsze cukierki!| wracam z miasta| mniam(pierwszy i ostatni)| rynek warzywno-owocowy w Bułgarii| 

A wszystkie zdjęcia, które pojawiły się na górze są z mojego instagrama, a zarazem z Bułgarii. Jak już jesteśmy przy temacie instagramów to chciałam wam jeszcze polecić instagrama mojej siostry <TU> Dopiero zaczyna więc nie ma dużo zdjęć:).
Miłego dnia!

8 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, widać, że pobyt w Bułgarii musiał być udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, bardzo wakacyjne ;)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jest to Twoje pierwsze zdjęcie z insta! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaobserwowałam Ig siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie mixy to super sprawa, uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo fajne zdjęcia na instagramie. Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)