wtorek, 2 września 2014

Szkolny tag

Hej!
Na dzisiaj przygotowałam szkolny tag, który zapoczątkowała Daga i Gosia. Dziewczyny ułożyły bardzo fajne pytania, które od razu mi się spodobały. Zaczynamy!

1. W której klasie jesteś? 
Teraz idę do 3 klasy technikum o profilu Fototechnik.

2. Jesteś humanistą czy umysłem ścisłym? 
Umysłem ścisły to ja nigdy nie byłam, nie jestem i nie będę. Nienawidzę matematyki! Z przedmiotów humanistycznych całkiem dobrze sobie radzę, ale nie nazwę się humanistką. Z przedmiotów ścisłych jak i humanistycznych mam bardzo podobne oceny.

3. Ulubiony nauczyciel?
Pani od polskiego. I kto chodzi ze mną do klasy odpowie tak samo.

4. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy? 
Tak jak napisałam w 2 ze wszystkiego uczę się bardzo podobnie. Dobra, wyjątkiem są przedmioty zawodowe... z nich mam najlepsze oceny. 

5. Czy dojeżdżasz do szkoły?
Od 1 klasy gimnazjum dojeżdżam autobusem do szkoły. Teraz w Technikum od czasu do czasu (ale naprawdę bardzo rzadko) jak mama ma na popołudnie do pracy to mnie podwiezie.

6. O której musisz wstać do szkoły?
Autobus mam o 7. 17 i zazwyczaj wychodzę z domu 10 po 7. Na początku 1 klasy technikum wychodziłam z domu 5 po 7, bo się bałam, że się spóźnię. Więc wstaję 6.15, czasem jak nie chce mi się wstawać to o 6.20 (tak wiem, duża różnica czasowa^^).

7. Co najbardziej lubisz w swojej szkole? 
Moją klasę! Zdecydowanie! Gdy przychodzę do szkoły w podłym nastroju to już na pierwszej lekcji mój humor jest lepszy! Po warunkiem, że mamy całą klasą.

8. Jaki etap szkolny wspominasz najlepiej, a jak jaki najgorzej? 
Najlepiej to podstawówka, a najgorzej gimnazjum. Chcę o tych 3 latach zapomnieć, ale to nie takie proste... . 

9. Co jesz na drugie śniadanie w szkole? 
Moje śniadanie w szkole nie jest jakieś zbyt skomplikowane. Zazwyczaj składa się ono z dwóch mniejszych kanapek (prawie zawsze jest w nich sałata) i z owocu. Raz jest to jabłko, raz banan a czasem mandarynka. 

10. Jeżeli musiałabyś zostać nauczycielem to jakiego przedmiotu chciałabyś uczyć i w jakim okresie szkolnym? 
Nigdy nie myślałam o tym żeby być nauczycielką. Ale jeżeli już miałabym być to chyba nauczycielką polskiego w podstawówce 1-3.

11. Jeżeli miałabyś taką możliwość „zmiana 3 rzeczy w szkole” to jakie to były by rzeczy?
Niektórzy nauczyciele, system oceniania (uważam, że większość nauczycieli ocenia bardzo niesprawiedliwie), sale lekcyjne (większość sali jest nie przystosowana do lekcji- np. w sali fizycznej brakuje nam sprzętu umożliwiającego różne fajne doświadczenia).

12. Jak wyglądałaby szkoła Twoich marzeń?
Zacznę od tego, że moja szkoła byłaby bardzo nowoczesna... były by co najmniej 4 pięta, dwie ściany szkoły byłyby całkowicie przeszklone, szkoła byłaby bardzo przestronna- bardzo szerokie korytarze. Byłyby trzy windy i schody ruchome. Sale gimnastyczne również byłyby bardzo nowoczesne i przestronne. Sprzęt byłby najnowszy. Nauczyciele mieliby obowiązek zabierać uczniów przynajmniej raz w miesiącu na dwudniowe wycieczki. Oceny byłyby tylko z różnych przyjemnych prac dodatkowych. Mogłabym się jeszcze rozpisać, ale po co.

13. Czego najbardziej nie lubisz w szkole? 
Niektórych osób i niektórych nauczycieli.

14. W jakich trzech słowach opisałabyś siebie jako uczennice?
Będą dwa: 'zdolny leń'.

15. Czy udzielasz się w życiu szkoły? W jaki sposób?
Nie, nie udzielam się w życiu szkoły. Mnie to nie kręci. Mam wystarczająco swoich spraw i problemów. Wyjątkiem są wystawy fotograficzne, które organizujemy od czasu do czasu z klasą. 


Co sądzicie o tym tagu?:)

8 komentarzy:

  1. Jesteś na bardzo fajnym profilu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię tagów :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi! Mnie dzisiaj kumpel - przewodniczący, wkręcił w funkcję wice-przedowniczącej i zamierzam go zabić. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. gdybym chodziła jeszcze do szkoły, to możliwe, że bym go zrobiła ;p
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo ty już 3 technikum :O a tak młodziutko wyglądasz kochana :) myślałam że jesteś gdzieś 1 gimnazjum bez obrazy :O Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)