czwartek, 28 maja 2015

Zoo we Wrocławiu

Dzisiaj chciałabym pokazać wam kilka zdjęć, jakie udało mi się zrobić we Wrocławskim Zoo. Znowu jest mało zdjęć (chyba, że siostra zgra mi kilka ze swojego iPhone'a to wtedy edytuję go), więc póki co zapraszam was do obejrzenia tego co udało mi się uchwycić aparatem :). 
Zrobiłam tak mało zdjęć dlatego, że wcześniej nagrywałam filmiki (jak uda mi się je poskładać to tu wrzucę) i zajęły mi mnóstwo miejsca na karcie. W Zoo byliśmy ostatniego dnia, ale potem wybraliśmy się jeszcze na rynek gdzie też chciałam zrobić jeszcze zdjęcia. Dlatego chcę jeszcze wrócić do Wrocławia (oczywiście z pojemniejszą kartą) żeby narobić jeszcze więcej zdjęć:). 

Udanego dnia!

11 komentarzy:

  1. popraw błąd w poście, pisze się *póki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, aż przyszła mi chęć na wybranie się do zoo w najbliższym czasie. ;)

    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne zdjęcia! Czekam na filmik ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc, nie przepadam jakoś za odwiedzaniem zoo, ale zdjęcia wyszły naprawdę świetnie! :) Miłego pobytu we Wrocławiu!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. fajną miałaś wycieczkę :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ale biedna niedzwiedzica.... :(

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie kochane zwierzątka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, śliczne zdjęcia! Ja uwielbiam robić zdjęcia w ZOO, te wszystkie zwierzaki są tak fascynujące! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)