wtorek, 15 września 2015

adidas originals | Adi Ease J

Niektórzy z was śledząc mnie na snapchacie (@viii_iv) mogli zauważyć moje nowe buty. Są to adidasy- Adi Ease J. Co prawda są nowiutkie i jeszcze nie zdążyłam ich dobrze rozchodzić, ale już wiem że są bardzo wygodne. A co najlepsze przez początkowe problemy z wysyłką kupiłam je prawie 60 zł taniej:).
Co do zdjęć-nie narzekam, ale mogły być jaśniejsze. Tylko, że robiłam je dzień przed wylotem do Irlandii i chciałam żeby na zdjęciach były czyste, a tego dnia w ogóle nie było słońca.
Mi się one bardzo podobają!:) 
Trochę zwlekałam z dodaniem tego wpisu(sama nie wiem dlaczego). No, ale najważniejsze że w ogóle się pojawił. 

6 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają na nodze, cudowne! Nie przepadam zwykle za obuwiem Adidasa, ale ten model musi być mój! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty! Adidas to akurat moja ulubiona marka sportowego obuwia i takiego na co dzień :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są!

    ••• chanelier.blogspot.com - zapraszam! ♥ •••

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)