czwartek, 26 czerwca 2014

blogowa ankieta, informacyjnie

Cześć!
Ostatnio nie mam o czym pisać. Znaczy zdjęcia jako takie mam żeby coś tu pokazać, ale gorzej jest z tytułem postu żeby nie brzmiał tandetnie.
Już dość długo myślała o tym żeby zrobić taką ankietą, a z racji że dzisiaj u mnie leje to postanowiłam się za nią wziąć:). Oprócz ankiety za niedługo pojawi się post z rzeczami, które udało mi się w ostatnim czasie kupić. Nie wiem tylko czy pokażę je wszystkie razem w jednym poście czy w jakiś zestawach na sobie...jeszcze to przemyślę.
Wiem, że zdjęcia mogłyby być zdecydowanie lepsze, ale robiłam je rano a wtedy niesamowicie lało i nie było jak wyjść na zewnątrz. 

To na razie było by tyle. Następny post będzie zdecydowanie bardziej ogarnięty(przynajmniej się o to postaram). Odpowiadajcie w ankiecie, bo bardzo mi na niej zależy! ANKIETA 

10 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, zagłosowałam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia , ciekawe
    oczywiście wzięłam udział w ankiecie
    ja jak na razie czekam na twoim blogu na outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia a ankietę zaraz wypełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tytuł postu to naprawdę najmniej ważny element

    OdpowiedzUsuń
  5. już biorę udział w ankiecie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zobaczyć te ostatnie nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia, mimo złej pogody wyszły wspaniale. wzięłam udział w ankiecie :)
    ja chętnie też obejrzę te nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesuję się fotografią i fotografiką, więc zdjęcia z pewnością byłyby dla mnie mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)