poniedziałek, 23 czerwca 2014

today

Cześć!
Dawno się tak nie wyspałam jak dzisiaj! Pospałam sobie do 9:30, potem zrobiłam sobie śniadanie, pooglądałam tv i nawet zdążyłam już pograć w simsy!^^.
Dzisiejszy post będzie podobny do tego co był ostatnio , czyli kilka zdjęć mojej codzienności:).
Moje dzisiejsze pyszne śniadanie! Serek z rzodkiewką i szczypiorkiem.
Nasz prezent dla taty na dzień ojca. Kubek termiczny najlepszego taty. Do tego dałyśmy mu jeszcze orzechowe trufle.
Migdały! Najlepsza przekąska ever! Nie wiem czy wiecie ale uwielbiam oglądać mecze. Teraz gdy trwa mundial dzień w dzień oglądam z tatem i migdały po prostu muszą być^^ (a wy oglądacie mecze?)
Ostatnio gdy moi rodzice z siostrą byli na zakupach w Lidlu kpili orzeszki laskowe. Są dobre nie powiem, ale ja jednak wolę migdały.
Już kiedyś jadłam ten sorbet. Wtedy miałam w domu wszystkie smaki tych sorbetów (Lidl), ale mango jest najlepszy! Taki troszkę kwaśny, ale i orzeźwiający. Jedliście któryś z tych sorbetów? :)

I to już byłoby na tyle. Jeżeli będę miała o czym jeszcze dzisiaj napisać to na pewno to zrobię. A tym czasem was żegnam  zapraszam na INSTAGRAMA :).

20 komentarzy:

  1. ja do 10 pospałam.. też się wyspałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnmmmm <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sorbet mango i mecze ;) Komu kibicujesz?

    dziewczynazblogiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent zrobiłyście tacie :D tego sorbetu jeszcze nie jadłam, ale muszę koniecznie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór kubka jest świetny! Z pewnością zrobił furorę :)
    Z przyjemnością dodaję bloga do czytnika, spodobał mi się.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swojemu tacie dałam laurkę własnego wykonania i Merci :)
    Nigdy nie jadłam tego sorbetu ani innych smaków (narobiłaś mi ochoty!).

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super post :) podoba mi się tutaj :)

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sorbetów nie jadłam, a kubek jest świetny. :DD

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam jak na razie tylko mecz Argentyny z Iranem, trochę szkoda, że Hiszpania odpadła, bo lubiłam oglądać ich grę i liczyłam na nich w finale. Teraz kibicuję Argentynie, a Ty? ;)
    Nie jadłam nigdy tych sorbetów, ale sorbety dla mnie to ogólnie najlepsze lody :)
    Świetny prezent dla Taty! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te sorbety z lidla i tak samo jak ty MANGO to moja wielka miłość <3. http://konstryktywnawyga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kubek na Dzień Ojca! ja mojemu tradycyjnie - kupiłam żel po goleniu, bo akurat mu się skończył i własnoręczną laurkę zrobiłam, hehe :D. sorbet musi być przepyszny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie serki do kanapek z rzodkiewką ! :3
    sorbet pyyycha :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pyszności! Muszę koniecznie znaleźć ten sorbet! :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. no ale mi teraz smaka na noc narobiłas! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. oo, fajny pomsyl na Dzien Ojca :) nie przepadam za lodami mango, ale jakis truskawkowy sorbet pewnie by mi przypadl do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog;) Moze wspolna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł na prezent na dzień taty ;) Ja za meczami nie przepadam, zawsze znajdzie się coś innego do robienia więc w sumie praktycznie ich nie oglądam :D Sorbet mango <3 ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)