poniedziałek, 16 czerwca 2014

ciężki poniedziałek

Cześć!
Jak dla mnie to ten dzisiejszy dzień strasznie ciężki. Nie dość, że się nie wyspałam, boli mnie głowa to jeszcze miałam dzisiaj sprawdzian -.-. Strasznie mi się na niego nie chciało uczyć, ale jakoś się wczoraj do tego zmusiłam. Myślałam, że będzie gorzej, ale w sumie to nie było tak źle.  Myślę, że dostanę tak 3/4:).
Ale jeszcze tylko te dwa dni i wolne! A potem znowu trzy dni(w poniedziałek nie idę do szkoły bo są u mnie egzaminy zawodowe) i WAKACJE!:)

Jakie macie plany na wakacje?

10 komentarzy:

  1. dla mnie także poniedziałek jest ciężki.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już odpuściłam sobie szkołę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie już dawno po konferencji i do szkoły nie chodzę :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcie, a co do wakacji to jeszcze sama nie wiem :) zapraszam do nas !:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś miałam egzamin do bierzmowania. Ja idę tylko jeszcze jutro i po jutrze ;)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję dobrze napisanego sprawdzianu, mimo tych wszystkich przeciwności. u mnie w szkole już spokój, niczego nie piszemy, same luzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja o moich planach na wakacje napisałam post zapraszam :)

    mons-monss.blogspot.com poklikałabyś w choies.com w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już mam nieoficjalne wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja juz nie chodzę do szkoły :) oceny wystawione, to i po co? :D mam nadzieję, że sprawdzian dobrze Ci poszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)