środa, 18 czerwca 2014

sunny!

Hello!
Dzisiaj mam w miarę dobry humor. Jest piękna pogoda, ciepło, słoneczko świeci..nic tylko się opalać! I zaraz po napisaniu tak zrobię!:). A na dodatek mama mi dzisiaj napisała zwolnienie z ostatnich 3 lekcji, bo wiedziałam że nie wytrzymam tam dzisiaj 8 lekcji. Zresztą pewnie jakby mnie nie zwolniła to bym zwiała.

Ile było u was dzisiaj osób w klasie? U mnie było tylko 6 osób, a wczoraj na religii zostałam tylko ja (musiałam, bo musiałam dać siostrze pendriva z prezentacją), ale wyszłam na wcześniejszy autobus^^. Jako, że nie mam nowych zdjęć to wrzucę jedno swoje najnowsze i kilka z telefonu:).

Mam jeszcze do was prośbę. Odpowiedzcie mi na jedno króciutkie pytanie, które znajduje się z boku bloga. dla was to tylko sekunda, a dla mnie bardzo dużo, ponieważ chcę coś nowego wprowadzić a nie wiem co chcielibyście zobaczyć:).

8 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie znów nie najlepsza pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. :D
    U mnie w klasie też sobie niektórzy robią wcześniejsze wakacje, ale teraz w szkole są takie luzy, że chodzenie do szkoły to przyjemność. :) Pomijając wstawanie. :D

    http://natalczessdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te wywołane zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jeszcze się nie przytrafiło, żeby było tak mało osób ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też jest coraz mniej osób w klasie. Ale nie dziwię się, nie ma sensu siedzieć tam jeżeli jest ładna pogoda, a i tak nic na lekcjach nie robimy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się dwa razy zdarzyło być całkiem samą na hiszpańskim i to w środku roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas w szkole też mało osób było :D Życzę miłych wakacji Tobie ! :)

    + Przy okazji zapraszam do siebie:
    www.pattiexdd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)