piątek, 20 czerwca 2014

moja kolekcja książek "Pamiętnik Nastolatki"

Hej!
Z racji tej, że u mnie dzisiaj jest zimno i brzydko, nie wybieram się na podwórko. A miałam taki zamiar żeby porobić jakieś zdjęcia na bloga! No trudno kiedy indziej:). Za to wpadłam na pomysł, że przybliżę wam moją kolekcję książek "Pamiętnik Nastolatki".
Jak widzicie mam już 7 części (w sumie to książek 8). Każda książka jest kontynuacją poprzedniej przygody, a za razem są zaczynają się nowe. Z tego co wywnioskowałam to Natalia jest z rocznika 1996:).
Książki opowiadają raczej o przygodach miłosnych, ale nie brak tu również śmiesznych momentów. Z okładek książek możemy zauważyć jak się nasza bohaterka zmienia. (w części 7 zaczyna klasę maturalną). 

Jakbyście chcieli się jeszcze czegoś o niej dowiedzieć, to piszcie w komentarzach lub na moim ASK'U :). Za niedługo postaram się zrecenzować serię książek "Felix, Net i Nika".

23 komentarze:

  1. 96? to nasz rocznik :D nie lubię czytać książek, ale tą sagę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie posiadam :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła kolekcja :) Nie czytałam żadnej z nich

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO, nawet nie wiedziałam, że jest ich aż tyle! :o ja znam wszystkie do trzeciej albo czwartej :) pozostałych niestety nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tylko 1 i 2 część a reszty nie udało mi się znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaję mi się,że czytałam tylko pierwszą część. Całkiem spora kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te książki <3 Są najlepsze <3 !

    http://lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że wciągnęła Cię ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam ani jednej ale lubię takie nastoletnie książki, muszę wypożyczyć w bilbiotece jeśli będą :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kolekcja. ja marzę o jakiejś biblioteczce, by mieć cały pokój w książkach, ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedys lubilam takie ksiazki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uoooo fajnie ;D moze bym przeczytala ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe czy znalazłabym te książki w pobliskiej bibliotece, bo chyba są dość ciekawe. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O widze, że coś dobrego na nudę i na paskudną pogodę : ) Coś dla mnie < 3 Czekam na zdjęcia ♥
    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za czytaniem książek,wolę oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pierwszą część, ale nigdy jej nie przeczytałam przez moją znajomą która mi wszystko opowiedziała (chodź nie chciałam), a nie lubię czegoś czytać czy oglądać, kiedy wiem co się będzie działo :/

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym też móc pokazać taką kolekcję książek, ale niestety nie lubię czytać hah :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię te książki brakuje mi tylko 5,6 i 7 części :D
    Chociaż bardziej wolę książki o wampirach i wilkołakach heh^^

    +Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze okazji przeczytać :D

    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie przepadam za takimi ksiazkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)